Leveringstid 1-3 hverdage

Fri fragt v. køb over 499 kr.

kontakt@hermansensmykker.dk

Handelsbetingelser hos KARIN HERMANSEN ApS

Generelle oplysninger

KARIN HERMANSEN ApS
M D Madsensvej 9c
3450 Allerød
CVR nr.: 30835220
Telefon: 48172313
Email: kontakt@hermansensmykker.dk

Priser

Hos KARIN HERMANSEN ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Afgivelse af ordre:

Afgivelse af ordre på vores hjemmeside er ikke, en juridisk bindende aftale. Karin Hermansen Aps har derfor mulighed for at annullere ordren som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer.

Du skal være opmærksom på, at det automatiske svar (via e-mail) ikke er en juridisk bindende ordrebekræftelse, hvorved en aftale er indgået. Aftalen er først bindende, når du har modtaget en e-mail fra Karin Hermansen Aos med information om, at vi har afsendt varen

Betaling

KARIN HERMANSEN ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Levering

KARIN HERMANSEN ApS tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 14 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.
Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 35 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.
Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.
Dine varer sendes med Post Nord eller GLS.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Lager

Hos Karin Hermansen Aps bestræber vi os meget på at holde vores lager opdateret. Skulle det ske at vi ikke har en vare på lager, kontakter vi dig hurtigst muligt pr. telefon eller E-mail, og sammen finder vi den bedste løsning for dig. 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. KARIN HERMANSEN ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:
KARIN HERMANSEN ApS
M D Madsensvej 9c
3450 Allerød
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Perioden regnes fra den dag hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@hermansensmykker.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte
Returseddel og sende varen til:
KARIN HERMANSEN ApS
M D Madsensvej 9c
3450 Allerød

Du er også meget velkommen til at returnerer varen i en af vores fysiske butikker, du skal medbringe varen i original emballage samt fakturaen.
Obs! Ordrebekræftelsen gælder ikke som faktura. 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
– Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

Returnering

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand ved returnering

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis en urkasse har været åbnet eller lænken har været kortet af, tages det ikke retur. Varer som er specialfremstillet eller ændret i størrelse kan ikke returneres.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

Landsdækkende bytteservice:

Karin Hermansen Aps er medlem af Danske Guldsmede og Urmageres (DGU) landsdækkende bytteservice. Med DGU’s landsdækkende bytteservice, kan du bytte dit smykke eller ur fra Karin Hermansen Aps i mere end 300 butikker i landet til en anden vare indenfor 30 dage fra den dato, der står på byttemærket. Er din vare købt i vores webshop kan den selvfølgelig også byttes i vores butikker eller i en hvilken som helst butik, som er med i Danske Guldsmede og Urmageres landsdækkende bytteservice. Du skal blot huske at medbringe fakturaen, som du modtog sammen med din vare/varer.

Hvis varen er købt på tilbud, er det selvfølgelig tilbudsprisen som er gældende. Hvis du skal have pengene retur, skal du henvende dig i én af Karin Hermansen Aps butikker og medbringe kvitteringen.

For at finde den nærmeste butik, der er medlem af DGU’s landsdækkende bytteservice, skal du klikke her.

OBS: Har du fået en gave som ikke købt hos Karin Hermansen Aps, kan den byttes til en anden vare eller et tilgodebevis i en af vores butikker, hvis der er et byttemærke fra Danske Guldsmede og Urmageres landsdækkende bytteservice. Bemærk: Vi kan ikke udbetale pengene på en vare som ikke er købt hos os.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Afhentning i butik

På vores webshop er det muligt at vælge at afhente vores produkter i vores butik. På denne måde er det muligt at reservere en vare online, for derefter at afhente varen fysisk i vores butik. Da varen afhentes i vores butik, så gælder samme vilkår, som når du handler fysisk i vores butik.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for KARIN HERMANSEN ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Hos Karin Hermansen Aps gør vi meget ud af, at kunden er i centrum og får den bedst mulige kundeservice. Beklageligvis kan der ske misforståelser så du, som kunde, ikke føler at du har fået en god service.

Hvis det skulle ske, ser vi gerne at du skriver til os derom på kontakt@hermansensmykker.dk Nedenfor har vi indsat, som loven foreskriver det, et link hvor man som kunde kan indgives en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Vi håber dog, at du, som kunde, vil indgå i dialog med os om en evt. klage, inden den indgives.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@hermansensmykker.dk